“GOOGLE ANALITIKA JE NAJBOLJŠE ORODJE ZA ANALIZO”
Kaj je Google analitika?
Google analitika je orodje za merjenje obiska na spletni strani in izdelavo detajlne analize o tem, kdo so obiskovalci spletne strani. Z Google analitiko lahko ugotovimo kdo so naše potencialne stranke, s (katerih strani prihajajo)katerih elektronskih naprav prihajajo in kaj jih najbolj zanima.
Google analitika je orodje, ki ga mora imeti vsaka spletna stran. Na podlagi narejene analize se po potrebi lahko prilagaja poslovni načrt ali strategija prodaje v podjetju.
Zakaj je Google analitika pomembna?
Razumevanje potencialnega kupca
S pomočjo Google analitike podjetje lažje razume svojega potencialnega kupca in njegove navade. Potrebno je vedeti, kaj potencialne stranke iščejo in po čem povprašujejo. Če na primer povpraševanja po določenem produktu ni, je nesmiselno pretirano oglaševanje tega produkta in sredstva raje namenimo v oglaševanje produkta, po katerem kupci bolj povprašujejo.
Prilagajanje potrebam bodoče stranke
Za podjetje je pomembno, da gre v korak s časom in se pravočasno prilagaja potrebam potrošniške družbe. Google analitika je nov način analiziranja naših potencialnih kupcev. Z Google analitiko lahko na primer ugotavljamo, koliko potencialnih strank dostopa na internet preko tabličnih računalnikov in telefonov. Iz tega sledi, da mora biti vsebina spletne strani prikazana tako, da je uporabniku prijazna in spletno stran lahko nemoteno bere.
ANALIZA UPORABNIKA SPLETNE STRANI
Pridobitev uporabnikov
V prvem delu ugotavljamo od kod potencialni kupci prihajajo in kako jih pridobivamo. Tu se ugotavlja iz katerih krajev, držav naši uporabniki prihajajo in predvsem po katerih kanalih obiskovalci pridejo na našo spletno stran. To so lahko socialna omrežja, plačani oglasi, generično prikazovanje v iskalnikih, linki iz drugih spletnih strani, itd. Ugotavljamo lahko kakšne vrste naprav uporabljajo in v katerih brskalnikih najraje iščejo.
Vse to spremljanje nam pomaga, da ocenimo kako uspešni smo bili pri različnih vrstah oglaševanja ter kaj lahko izboljšamo. Če je potrebno, lahko prilagodimo spletno stran in s tem izboljšamo uporabniško izkušnjo.
Vedenje na spletni strani
Drugi del analiz uporabnika ugotavlja vedenje potencialnih kupcev na naši spletni strani. Ugotavljamo lahko kaj obiskovalci na naši spletni strani najbolj berejo, katere vsebine jih zanimajo, koliko časa se zadržijo na posamezni vsebini in koliko strani pogledajo. Izvemo lahko, koliko obiskovalcev imamo in kdaj prihajajo. Na podlagi teh ugotovitev lahko spletno stran prilagodimo, da je za obiskovalca čim bolj preprosta in uporabna.
Ciljna skupina
S pomočjo Google analitike lahko določimo tudi našo ciljno skupino uporabnikov. Google zbira podatke o uporabniku iz zgodovine celotnega iskanja uporabnika in beleži zanimanja uporabnika. Ob tem dobimo informacijo kje je smotrno oglaševati, na katerem spletnem portalu, na kakšen način, itd.