“OPTIMIZACIJA POMENI BITI KORAK PRED KONKURENCO”
Kaj je optimizacija spletne strani (SEO)?
Vsaka spletna stran ima določene pomanjkljivosti, ki lahko slabo vplivajo na pozicijo strani v rezultatih iskanja v spletnih brskalnikih. Optimizacija spletne strani (SEO) je prilagoditev določenih ključnih elementov na spletni strani, ki izboljšajo pozicijo in omogočijo večjo vidnost v spletnih brskalnikih.
Komu je optimizacija spletne strani namenjena?
Optimizacija spletne strani je namenjena podjetjem, ki imajo spletno stran in želijo biti bolj vidni v spletnih brskalnikih. Namenjena je vsem, ki želijo izboljšati obisk na svoji spletni strani in z njo prepričati čim več svojih potencialnih kupcev.
Kaj podjetje z optimizacijo spletne strani pridobi?
– Večjo vidnost spletne strani v spletnih brskalnikih
– Boljšo pozicijo pred konkurenco
– Večji obisk spletne strani in s tem več potencialnih strank
– Boljšo prilagojenost spletne strani za uporabnike
Dve vrsti optimizacije spletne strani
1.) ON-SITE OPTIMIZACIJA
Z on-site optimizacijo spletne strani prilagodimo in optimiziramo določene ključne elemente na spletni strani. Preveri se vsebino spletne strani, ki mora biti razumljivo napisana in primerna tako za potencialne stranke, ki spletno stran berejo, kot tudi za spletne brskalnike, da spletno stran hitreje prepoznajo, jo boljše ocenijo in s tem postavijo višje med iskane izraze. Pri optimizaciji spletne strani učinki niso vidni takoj, ampak lahko z optimizacijo v razmeroma kratkem času bistveno vplivamo na večjo vidnost in s tem obiskanost spletne strani.
1.) OFF-SITE OPTIMIZACIJA
Off-site optimizacija je pridobivanje spletnih povezav na spletno stran podjetja, ki ga optimiziramo. Na spletnih straneh, ki so v internetnih brskalnikih zelo dobro ocenjene, se napišejo unikatne vsebine, ki vsebujejo povezavo na spletno stran podjetja, ki ga optimiziramo. Zaradi teh povezav spletna stran pridobiva boljše pozicije v internetnih brskalnikih in ustvarja povpraševanja. Povezave na naraven način dodatno pomagajo spletni strani k večji vidnosti.
Pri tej vrsti optimizacije gre za dolgoročno delovanje. Učinki se pokažejo po določenem času, zato je ta vrsta optimizacije primerna za tiste, ki stremijo k boljši poziciji spletne strani na dolgi rok.